Tisztelt Szülők!

2020.03.16-tól a rendkívüli helyzetre való tekintettel iskolánkban az oktatás tantermen kívüli digitális munkarend szerint történik. A mai napon megrendezésre került nevelőtestületi értekezleten a következő döntéseket hoztuk meg:

  1. Alsó tagozaton az osztályfőnökök a megszokott csatornákon keresztül tartják a kapcsolatot a szülőkkel.
  2. Felső tagozaton a Google Classroom felület segítségével fogunk dolgozni. A belépéshez szükségünk van egy gmail-es e-mail-címre (lehet szülő, vagy tanuló e-mail-címe is). Minden felsős szülőt kérünk, hogy ezt az e-mail-elérhetőséget haladéktalanul küldje meg az osztályfőnöknek. Az osztályfőnökök erre az e-mail-címre küldik meg a Google Classroom tantárgyankénti belépési kódjait.
  3. Ezen a felületen tantárgyanként csoportosítva fogják megkapni a tanulók a tananyagot, feladatokat, segítséget, útmutatót…
  4. Alsó és felső tagozatos tanulóink is minden hétfőn reggel 9 óráig fogják megkapni a heti tananyagot tantárgyanként, melyet következő hétfő reggel 9 óráig kell feldolgozni a pedagógus útmutatója alapján.
  5. A számonkérés és értékelés módjáról ezeken a felületeken keresztül kapnak felvilágosítást.
  6. Javasoljuk, hogy a tanulók napirend szerint dolgozzanak annak érdekében, hogy a tananyagot fel tudják dolgozni. Véleményünk szerint 9:00–13:00 között kisebb szüneteket beiktatva tanuljanak. Természetesen az Önök belátására bízzuk az ütemezést.
  7. Terveink szerint először szerdán (2020.03.18.) küldünk tananyagot diákjaink részére, mely feldolgozásának határideje 2020.03.23. lesz.
  8. Kérjük, kövessék figyelemmel iskolánk KRÉTA rendszerét, honlapját, facebook csoportját az információk időben történő megszerzése végett.

A tanév sikeres zárása érdekében kérjük, felelősségteljesen dolgozzunk együtt, hogy a tanévet minden tanuló sikeresen tudja teljesíteni.

Szeged, 2020.03.16.

Vezetőség