A közétkeztetés ügyintézése 2017. január 1-től megváltozott!

Az étkezés megrendelésének és a térítési díj fizetésének módjai:

  • online bankkártyás fizetés,
  • készpénzzel és/vagy utalvánnyal,
  • pótbefizetés (az NGSZ Központ pénztárában).

KÖZÉTKEZTETÉS ÜGYFÉLSZOLGÁLATA
6724 Szeged, Huszár u. 1.
6701 Szeged, PF. 485
+36 62 561-960

Az ügyfélszolgálaton az alábbi ügyekben állnak rendelkezésére:

  • a közétkeztetés lemondása, módosítása;
  • a térítésidíj-kedvezményre jogosító dokumentumok benyújtása;
  • a közétkeztetéssel kapcsolatos reklamáció (+36 20 616-47-46);
  • az ETELKA PORTÁL működésével, adataival kapcsolatos panaszok;
  • az étkezővel kapcsolatos adatváltozások bejelentése;
  • étkezőkártya pótlása, új kártya kiadása.

Bővebb információ

2016. december 5-től igénybe vehető az Etelka Portál, ahol a megrendeléstől a térítési díj kiegyenlítéséig minden online intézhető! További részletek az Etelka Portál-on.

Az Emberi Erőforrások Minisztériuma Család- és Ifjúságügyért Felelős Államtitkárság tájékoztatója: A gyermekétkeztetés normatív kedvezményének igénybevételéhez szükséges dokumentumok benyújtásáról a három vagy több gyermeket nevelő családok esetében