2019. márciusától elérhetővé vált a KRÉTA e-Ügyintézés felülete, melynek köszönhetően az iskolához kapcsolódó ügyek személyes megjelenés nélkül, elektronikusan is intézhetővé válnak.
A KRÉTA e-Ügyintézés használata
Az e-Ügyintézés felülete a KRÉTA rendszerbe gondviselői felhasználónévvel belépve, a felső menüsorból érhető el. Lehetőség van az e-Ügyintézés felületére közvetlenül is bejelentkezni.
A rendszer működését áttekintő tájékoztató kiadvány mellett a KRÉTA Tudásbázis e-Ügyintézés kérelmezői oldalán felhasználói kézikönyv, továbbá az egyes ügymenetek leírása és bemutatóvideója is megtalálható.
Beiratkozás a 2019/2020-as tanévre e-Ügyintézés segítségével
2019-ben a szülőknek már lehetőségük lesz gyermekük beiratkozását online előkészíteni az e-Ügyintézés felületén, de ebben az évben még kötelező a szülő személyes megjelenése és a szükséges dokumentumok bemutatása a beiratkozáskor. Az online feltöltés végső határideje: 2019. április 12. (péntek), 12.00 óra.
A feltöltés menete
Amennyiben nagyobb gyermeke iskolánk tanulója, akkor a KRÉTA rendszeréhez már rendelkezik belépési azonosítóval. A lépések:
- Belépve a KRÉTA rendszerbe, válassza ki az e-Ügyintézés lehetőségét.
- Válassza ki az Ügyintézés indítása menüt.
- Kattintson a Beiratkozás általános iskolába menüpontra.
- A megnyíló felületen adja meg a szükséges adatokat.
Amennyiben nincs iskolánk KRÉTA rendszeréhez belépési jogosultsága:
- Nyissa meg az e-Ügyintézés bejelentkező oldalát.
- Regisztráljon új, ideiglenes felhasználóként.
- Belépés után válassza ki az Ügyintézés indítása menüt.
- Kattintson a Beiratkozás általános iskolába menüpontra.
- A megnyíló felületen adja meg a szükséges adatokat és válassza ki a listából iskolánkat.
Segítséget az 547–132-es telefonszámon, Erdei Ágnes és Dr. Törökné Korim Andrea intézményvezető-helyettesektől tud kérni.