A közétkeztetés ügyintézése 2017. január 1-től megváltozott!
Az étkezés megrendelésének és a térítési díj fizetésének módjai:
- online bankkártyás fizetés,
- készpénzzel és/vagy utalvánnyal,
- pótbefizetés (az NGSZ Központ pénztárában).
KÖZÉTKEZTETÉS ÜGYFÉLSZOLGÁLATA
Cím: 6724 Szeged, Huszár u. 1.
Postacím: 6701 Szeged, PF. 485
Telefon: +36 62 561-960
E-mail:
Cím: 6724 Szeged, Huszár u. 1.
Postacím: 6701 Szeged, PF. 485
Telefon: +36 62 561-960
E-mail:
Az ügyfélszolgálaton az alábbi ügyekben állnak rendelkezésére:
- a közétkeztetés lemondása, módosítása;
- a térítésidíj-kedvezményre jogosító dokumentumok benyújtása;
- a közétkeztetéssel kapcsolatos reklamáció (+36 20 616-47-46);
- az ETELKA PORTÁL működésével, adataival kapcsolatos panaszok;
- az étkezővel kapcsolatos adatváltozások bejelentése;
- étkezőkártya pótlása, új kártya kiadása.
2016. december 5-től igénybe vehető az Etelka Portál, ahol a megrendeléstől a térítési díj kiegyenlítéséig minden online intézhető! További részletek az Etelka Portál-on.
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma Család- és Ifjúságügyért Felelős Államtitkárság tájékoztatója: A gyermekétkeztetés normatív kedvezményének igénybevételéhez szükséges dokumentumok benyújtásáról a három vagy több gyermeket nevelő családok esetében