Tisztelt Szülők!
2020.03.16-tól a rendkívüli helyzetre való tekintettel iskolánkban az oktatás tantermen kívüli digitális munkarend szerint történik. A mai napon megrendezésre került nevelőtestületi értekezleten a következő döntéseket hoztuk meg:
- Alsó tagozaton az osztályfőnökök a megszokott csatornákon keresztül tartják a kapcsolatot a szülőkkel.
- Felső tagozaton a Google Classroom felület segítségével fogunk dolgozni. A belépéshez szükségünk van egy gmail-es e-mail-címre (lehet szülő, vagy tanuló e-mail-címe is). Minden felsős szülőt kérünk, hogy ezt az e-mail-elérhetőséget haladéktalanul küldje meg az osztályfőnöknek. Az osztályfőnökök erre az e-mail-címre küldik meg a Google Classroom tantárgyankénti belépési kódjait.
- Ezen a felületen tantárgyanként csoportosítva fogják megkapni a tanulók a tananyagot, feladatokat, segítséget, útmutatót…
- Alsó és felső tagozatos tanulóink is minden hétfőn reggel 9 óráig fogják megkapni a heti tananyagot tantárgyanként, melyet következő hétfő reggel 9 óráig kell feldolgozni a pedagógus útmutatója alapján.
- A számonkérés és értékelés módjáról ezeken a felületeken keresztül kapnak felvilágosítást.
- Javasoljuk, hogy a tanulók napirend szerint dolgozzanak annak érdekében, hogy a tananyagot fel tudják dolgozni. Véleményünk szerint 9:00–13:00 között kisebb szüneteket beiktatva tanuljanak. Természetesen az Önök belátására bízzuk az ütemezést.
- Terveink szerint először szerdán (2020.03.18.) küldünk tananyagot diákjaink részére, mely feldolgozásának határideje 2020.03.23. lesz.
- Kérjük, kövessék figyelemmel iskolánk KRÉTA rendszerét, honlapját, facebook csoportját az információk időben történő megszerzése végett.
A tanév sikeres zárása érdekében kérjük, felelősségteljesen dolgozzunk együtt, hogy a tanévet minden tanuló sikeresen tudja teljesíteni.
Szeged, 2020.03.16.
Vezetőség